Finns inga ord som beskriver hur mycket vi här hemma längtar efter dig <3

Vad ska man säga, mer än va rubriken lyder. Det är nu 6 dagar kvar tills våran älskade son är beräknad, d.v.s att jag gick in i sista graviditetsveckan idag! Det känns så nära men samtidigt så himla långt bort.... Vill bara att han ska ge mig ett starkt klartecken på att han vill ut till sin mamma och pappa !! Vi längtar så himla mycket efter dig! <3 Jag har börjat vakna om nätterna, 3-4 ggr ca (ej regelbundet), då den här lätta mens liknande känslan har ändrat karaktär till en mer magknips smärta. Det gör lite små ont ( :D ) men inte alls som riktiga värkar ska kännas, så än så länge är det bara förstadiet tills de kraftiga förlossnings värkarna sätts igång!!! För en gångs skull så LÄNGTAR jag efter att få ha ont och känna att det är dags! Även älsklingen vill att jag ska känna smärtan, men ändå inte tanke på att han hatar å se mig lida (gillar inte ens å se mig sjuk), men i det här fallet så e de något gott som kommer till <3
Kollade även igenom mina bilder på mobilen idag, då det inte blev någon träning som det va tänkt, och la märke till att jag faktiskt e rätt stor nu när det bara e en vecka kvar till BF jämfört med innan jag blev gravid. Lite kul å se :) Även om alla i stort sätt säger att jag har en fin men rätt liten graviditets mage så tycker jag själv att jag e rätt stor jämfört med innan, även om jag inte tyckte att jag va speciellt liten innan ^^ Får hoppas att jag går ner mina mamma kilon rätt snabbt sen så man kan börja träna å få i ordning på kroppen igen + att jag hoppas att amningen funkar så att de hjälper till lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0