Har blivit värsta slöflocken...

Nu har det blivit ytterligare 2 dagar utan någon som helst träning- inte alls som jag tänkt å planerat...Har blivit värsta slöflocken å de känns inte alls bra! Bäst å skärpa sig igen så att man är redo inför förlossningen och känner sig piggare igen... Dessa dagar har jag inte gjort speciellt mycket. Tagit långa sovmornar, legat i soffan å kollat film + lagat lite lunch. Har även blivit lite Breaking Bad tittande med älsklingen på kvällen innan det har varit dags för oss å slagga.

Resten av veckan ser ut så här:

* IMORGON (ONS): Kanske träna med mamma, innan jag ska iväg å träffa Evelina å hennes guldklimp.
* TORS: Barnmorskan kl.10, kanske träna innan.
* FRE: Träffa Evelina, och köpa present till Olle som ska firas på lördag (om han blivit frisk)
* LÖR: Till Nyköping kl.14 för att fira Olle och träffa Anna & Linus
* SÖN: Inget planerat!

Så är det någon som vill hitta på något på tors fm/em så e de bara att slänga iväg ett sms :D Känner mig så himla slö som bara går hemma! Tycker att knodden kan titta ut snart så man har lite å göra om dagarna + att jag vill mysa med honom å inte bara med magen !!!!!!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0