Mys fredag med den finaste <3

Denna vecka vart det väldigt dåligt med träning, endast måndagen. Skulle ha tränat igår (fre) men sket i de bara för att mamma hoppade de. Blev istället en lunch på stan med henne å lite shopping :)
Mamma köpte en björn liknande dress till lillen och jag 2 långärmade body´s + lite andra grejer. Snacka om att man kommer bo på barnavdelningarna sen när knodden har kommit till världen! Man blir helt förälskad!!! <3
Efter att mamma hade bjudit mig på lunch så blev det ett snabbt hejdå då hon skulle jobba. Jag fick skjuts hem av älsklingen som precis kom från jobbet vid den tiden- passade utmärkt!
Tog det lugnt hemma och gick sedan upp och beställde hem en varsin calzone för att käka medan vi tittade på ett Breaking Bad avsnitt innan det va dags för fångarna på fortet. Därefter blev det även 2 avsnitt till av Breaking bad, innan vi båda kröp ner i sängen och somnade direkt. Snacka om att vi båda va grymt trötta!! Underbart att det även blev en liten familjekväll även denna helgen. Jag liggande i älsklingens knä samtidigt som knodden sparkade i magen och brorsan låg vid mina fötter i soffan -älskar denna känsla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0