Tatueringssugen? JA!!!!!!!!!!!

ÄNTLIGEN (!!!!!!!!!) kom jag iväg till gymmet i morse - väldigt pigg för en gångs skull när jag vakna. Gymmade mellan 12.20-14.20 tiden. Duscha å fixade i ordning mig, innan jag gick förbi mamma på jobbet å pratade lite med henne å hennes jobbarkompisar. Blev att man vart kvar där tills pappa sluta kl.16 så man fick skjuts hem. Sen dess har jag inte gjort så jätte mycket. Väntat på att älsklingen skulle komma hem. Blir väl å ta de lugnt som vanligt ikväll å INTE krama om älsklingen så att jag kommer åt hans ny tatuerade bröst (bild se nedan) ^^
Älsklingen kom hem från tatueringsstudion med denna tatuering - grymt snygg! Å de kommer bara bli ännu snyggare, då han ska bygga ut det andra bröstet också, så han har hela bröstet med bläck !! :) Han är väldigt öm för tillfället, men han e väldigt nöjd, vilket jag tycker att han ska vara!!! Hans idéer får mig att bara vilja boka in en tid för mig också!!!! Det svåra e bara å veta vad man ska göra... Har lite idéer men vet inte riktigt om det blir bra.. Får sätta mig ner å fundera lite till å vänta tills graviditeten är över. Min revbens tatuering får vänta, då jag vill bli av med mina graviditets kilon först, å kanske t.o.m. lite mer, men de andra jag funderar på kan man ju göra i stort sätt bara några veckor efter att lillen har kommit! Tyvärr har man ju inte samma ekonomi som älsklingen så de blir nog inte av så fort ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0