11 mån med världens finaste<3

Även när vi välkomnade det nya året, blev det att jag och älsklingen också grattade varandra på 11 månaders dagen! Tänk, att få önska alla gott nytt år samtidigt som man tillbringar kvällen och det nya året med killen man älskar samt att "fira" ytterligare en ny månad tillsammans <3 Så himla underbart! <3
Må dock säga att denna natt kunde jag inte sova speciellt mycket trots att jag va grymt trött. Tror att det har med den här dumma förkylningen, men också för att älsklingen snarka lite extra i natt då han även börjar bli förkyld och väldigt täppt i näsan... Kunde tillslut sova till och från, till kl.14 då jag steg upp och lät älsklingen ligga kvar å sussa så sött. Jag anade att han skulle ha en rejäl baksmälla när han vakna så det va lika bra att låta honom sova. Käkade lite frukost framför tv´n innan jag hörde en väldigt tyst röst "Godmorgon älskling" vid 15.15-15.30 tiden någonting. Snacka om att älsklingen lät helt förstörd å man såg på honom att han inte alls mådde speciellt bra... Vi båda la oss sedan i soffan och självklart så somnade älsklingen (se bilden ovan) efter att han tryckt i sig en macka och en kopp varm choklad. Så länge kollade jag på 102 Dalmatiner ^^ Närmare 18-18.30 tiden vaknade älsklingen till och mådde sig lite bättre, men helt utsvulten (inte så konstigt!!!). Så sen att han vakna har vi i stort sätt bara käkat och tagit det lugnt i soffan med Family Guy på tv´n. Blir nog bara att ta det lugnt resten av kvällen också och försöka lägga sig rätt skapligt för att vi ska komma in i rätt dygnsrytm och bli av med våra förkylningar. Micke ska ju trots allt upp å jobba nästa tisdag så han kan inte lägga sig vid 4 tiden varje natt hela denna vecka om han ska orka upp till jobbet. För min del så kommer jag att hemma hela våren- "mammaledighet" redan nu, så jag kan ju vara vaken längre om jag har orken. Vill dock bli frisk!!!! Hoppas att ni alla hade en underbar nyår och en bra första dag på det nya året! :D Vi hörs ! Puss och kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0