Film rekommendation: "Remember Me"

Bättre sent än aldrig.... Nu har man äntligen(!!!!!!!!!!!!!!!!!) kollat på "Remember Me" efter att ha skjutit upp min egna lilla premiär sen den kom ut på bio. Nu i efterhand fattar jag inte varför jag inte kollade på den på en gång, den e så himla grym å jag måste erkänna att är man rätt känslig så är det möjligt att man kanske fäller en tår eller två ^^ Rekommenderar den starkt!!!


En sammanfattning om va filmen handlar om för de som ej har sätt den:
"Tyler är en ung man med ett ansträngt förhållande till sin far efter en familjetragedi. Tyler tror inte att någon någonsin skulle kunna förstå det han genomlevt, tills den dag han stöter på Ally. Mot sin vilja dras Tyler till Ally och snart kan han inte kämpa emot sina känslor för henne."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0