Hejdå 2013 - välkommen 2014

2013 har nu tagit slut, och ett nytt år har påbörjat! Det är sjukt va detta året har flugit förbi, inte minst att jag och älsklingen fann varandra strax innan nyåret 2012 & att vi har gått i andra tankar fr.o.m. juni månad, utan överlag så har tiden gått så himla fort. Jag måste även tillägga att 2013 har varit det bästa året på hur länge som helst!!!!!!!! Har hunnit med så himla mycket, bl.a:

* Hittat mitt livs kärlek
* Gått ut 2:a & halva 3:e året på högskolan
* Blivit sambo med världens finaste
* Varit på Kreta med älsklingen
* Träffat nya vänner hela året
* Tagit upp kontakten med flera personer
* Jobbat en hel del
* Med det bästa är absolut GRAVIDITETEN! :D

Hoppas och tror att 2014 kommer bli minst lika bra, och framför allt en helt ny livsstil för mig och älsklingen då vi även har bildat oss en egen liten familj :D Längtar efter att få se vart detta år slutar och har att komma med <3

Mitt nyår bestod av mycket skratt och prat, samt drickande (för de som kunde förstås^^) i Gnesta hos Mickes polare. Tillbringade hela kvällen där och hade det mycket trevligt! :)
Tror dock att älsklingen fick i sig lite för mycket, för i slutet blev det lite mer åt det jobbiga hållet än det roliga för mig, även om alla andra hade kul... Han va hur underbar och söt som helst, berättade sina känslor för mig till sina polare och gick runt och pratade om hur mycket han längtade efter att bli pappa - det verkligen strålade om honom! Även om han va väldigt kärleksfull och hängig (på ett positivt sätt) så kunde de gå lite över styrd när han vägra lyssna på vad jag sa om oviktiga saker iofs, men ändå. Tanke på att jag e mycket känsligare nu när jag e gravid än innan, så tar det hårdare på mig om saker som jag egentligen skulle ha skrattat åt i vanliga fall. Micke va helt inne i allt stohej med polarna så han märkte först inte att jag bara gick därifrån/backade undan å fällde någon tår, vilket han tillslut uppmärksammade sig om eftersom de va någon som saknades vid hans närhet. Blev att han stod å höll om mig i säkert 30-45 min och berättade hur mycket jag betyder för honom å hur starka hans känslor blir för var dag som går samt att han aldrig har älskat någon så mycket som han älskar mig + våran lilla familj. Hans ord fick mig att fälla någon tår igen men den här gången av lycka och besvarad kärlek!
Jag må säga att trots allt det här i slutet så må jag säga att detta året inte kunde sluta på ett bättre sätt!!!!!!!!!!!! <3
ÄLSKAR DIG MICKE MER ÄN DU NÅGONSIN KOMMER ANA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0