Mysig hemma kväll med killen jag älskar <3

Fick en liten sov morgon idag- kl. 9.30, innan mamma kom förbi för att hjälpa mig att frosta ur frysen och färga mitt hår inför morgondags 75 års fest i Gnesta (Mickes farmor fyller år). Allting gick väldigt smidigt och det tog bara 1 tim att frosta ur frysen. Färgningen vart lyckad den också som tur va- mörkbrun (se en osminkad, och ofixad bild nedanför ^^) :) Drog sedan ner till gymmet för 4:e dagen i rad. Blev dock endast 1 tim träning för att få skjuts av älsklingen hem, va inte så sugen på att gå :P Sen vi kom hem har det inte hänt så jätte mycket. Kollat på lite serier och käkat lite. Ser ut att bli en fortsatt väldigt lugn fredagskväll hemma framför tv´n med killen jag älskar <3 Hoppas att ni får en minst lika bra kväll som oss. Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0