Myskväll med killarna jag älskar mest i hela världen! <3

Blev som sagt en väldigt lugn och mysig fredagskväll med älsklingen framför tv´n. Kollade först på Fångarna på Fortet samtidigt som vi käkade våfflor, innan det va dags för filmen "The Day After Tomorrow". Grymt bra film må jag säga, å sällskapet gjorde det ju inte sämre kan jag lova!
Låg i älsklingens famn samtidigt som vi båda såg och kände vårat lilla mirakel i magen. Igår kändes det verkligen som om att han ville titta ut, tanke på rörelserna inte för att jag hade värkar :)
Fick sammandragningar betydligt oftare än vanligt men fortfarande inte så att det gjorde ont, bara en underlig känsla tanke på att halva magen blev stenhård i max 10 sek och sen slappnar den av, vilket älsklingen även kände under sin hand.
Må säga att det va en av de mysigaste kvällarna vi haft på länge!<3
Gick å la oss direkt efter filmen å somnade i stort sätt direkt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0