Never give up for something!

Hej alla trogna läsare!
Har tyvärr inte haft tankarna på bloggandet den senaste tiden, och har även ingen bra anledning till varför mer än att de inte hänt så värst mycket intressant^^ Men iaf här kommer en snabb sammanfattning sen i lördags:

Lördag:
En lugn dag hemma framför datan/tv´n för oss som e så himla sociala med varandra haha ^^ Fixade runt lite i lägenheten till och från under dagen. Micke drog sen ut på kvällen med Hampus och Richard. Även om han inte va ett dugg sugen egentligen så gick han med på de, för de va trots att sista gången han kunde gå ut å dricka så innan våran ögonsten kommer till världen, å jag förstod honom helt även om vi hade bestämt oss för att ta det lugnt framför tv´n med filmtittande :) Blev att jag kollade på Breaking Bad serien medan han va borta, och tillbringade tiden med brorsan. Gick i stort sätt direkt å la oss sen när älsklingen kom hem efter en trevlig killkväll <3

Söndag:
Hände inte så jätte mycket denna dagen heller. En lugn och avslappnande söndag hemma i stort sätt bara. Blev bjudna till mina päron på middag, vilket blev en trevlig avslutning på veckan :)

Måndag:
Tog en lagom sovmorgon till kl.10 tiden innan det va dags för ett träningspass på gymmet. Direkt efter gymmet så skulle jag å älsklingen på profylax kurs, dvs. en amningskurs inför förlossningen. Kan tycka att de va en hel del information som man redan visste och som man tyckte va självklart, men alla kurser har sina fördelar i slutändan. Micke struntade i sin match idag (pga. trötthet), å höll mig sällskap hemma istället framför Breaking Bad serien i soffan- mycket mysigt <3

Tisdag:
Skulle ha tränat med struntade i de tillslut. Hade dock lite ångest sen resten av dagen ^^ Tog det lugnt hemma och försökte få ihop något gott fikabröd, men det slutade med att jag gav upp tanke på att man antingen hade en katt i smeten eller hans hår i smeten hela tiden ^^ xD
Åkte å hämtade hem barnvagnen och bilbarnstolen + köpte bärselen, direkt när älsklingen kom hem från jobbet, så nu har vi införskaffat allting och har allt hemma i lägenheten - grymt skönt!!! :) Blev lite fixande med vagnen för att få in hur man fällde ihop den på smidigaste sätt osv, innan vi satte oss på våra vanliga platser i vardagsrummet. Skönt å ha allt fixat å klart nu när det inte är många dagar kvar!

Onsdag:
ENDAST 3V KVAR (på dagen) TILLS VÅRAN ÖGONSTEN ÄR BERÄKNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Struntade även i träningen denna dag, pga att jag skulle hinna med ett nytt försök med bakningen. Denna gång för att ha något gott att bjuda min mormor å morfar samt mamma på när de skulle komma vid halv 3 tiden. Lyckades denna gång utan att ha en katt i vägen en enda sekund!! Ibland undrade man faktiskt om han hade rymt ^^ Blev en lugn onsdags kväll med älsklingen sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0