Student, 20-års firande + dop!

Tjabba tjena hallå!!
Sen helgen i Borlänge hos min moster så har man haft fullt upp varje dag i stort sett. Va mycket förberedelser inför både Emils student/ 20-års fest fre den 6/6 & Theos dop den 7/6. Samtidigt som man skulle hinna med att fira fudmorsans student å en barndomspolares lillebror! Fullt upp helt enkelt!

Jag måste säga att jag är jätte stolt över min älskade lillebror som nu har blivit stor å klarat av 4år på gymnasiet å där med tagit studenten!! Han har alltid varit min lilla lillebror å kommer alltid att vara, men innerst inne måste jag försöka övertala mig själv att han inte är så liten längre, vilket skrämmer mig lite. Han har haft det jobbigt, svårt å gått ner sig flera gånger men alltid lyckats resa sig igen. Går inte att förklara hur stolt jag är över honom! Älskar dig å kommer alltid att finnas vid din sida♡♥♡

Jag må oxå säga att dopet vart mer lyckat än jag förväntat mig. Theo börja skrika när han fick vatten över huvudet å resten av ceremonin va på ett sett lite jobbigt men ändå en upplevelse som vi alltid kommer ha med oss. Anledningen till att det vart som de blev va inte pga vattnet utan för värmen. Hela dop klänningen va dyngsur av svett samtidigt som han kände min värme mot sig- jag förstår honom! En stolt mamma sitter å skriver detta inlägg♥♡
Tack alla som medverkade på dopet å hjälpte till med alla förberedelser! Utan er hade den här dagen aldrig blivit så lyckad som den blev!
Älskar er!♡♥♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0