Alltid vid din sida!

Ändrade planer idag. Blir å träffa Evelina och lilla Milliam på fredag istället, då Milliam va förkyld idag.
Jag å Theo tog det lugnt hemma idag istället innan Åsa från BVC kom på besök. Hon gav mig information om vad de arbetar med på BVC, lite allmänt om vad man ska tänka på för att undvika spädbarnsdöd och lite annat smått å gott. Hon avslutade med att väga Theo. Han väger nu 4210g till skillnad från en vecka sedan då han vägde 3968g. Känns otroligt skönt att man nu har på papper återigen att lillkillen får i sig tillräckligt av den bröstmjölk jag ger honom :)

Han ligger nu här bredvid mig i soffan och sover, efter att både Bonnie och Hampus sagt hejdå och åkt hem. Va mycket trevligt att träffa dom igen, och hoppas att de blir snart igen.
Snart blir det nog att börja med maten, och därefter skriva inköpslista tills imorgon då jag å mamma ska iväg å storhandla.

Har inte så mycket mer å tillägga i detta inlägg, då det inte har hänt något speciellt idag mer än BVC besöket, så ni får ha en fortsatt trevlig tisdags så hörs vi!
Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0