Älskar livet som mamma!

I fredags hann man inte se eller träffa älsklingen så mycket. Sa hejdå till honom som vanligt kl.5 då han skulle iväg till jobbet. Tog det lugnt och hann inte göra så mycket fram till att Micke återigen kom hem vid 14 tiden. Blev bara att han hoppa in i duschen å gjorde sig i ordning innan de va dags att dra ner till tåget då han skulle möta upp Mika i Stockholm å gå på AIK matchen. Va meningen att jag å Theo skulle ha tagit sällskap med Micke ner till stationen, men blev tvungna att vända efter halva vägen då Theo börja skrika hysteriskt. Självklart så somnade han direkt när man hade vänt hemåt... Istället för att gå hem igen så va jag ute å gick tills mamma slutade kl.17. Blev att vi tre stannade hos min morbror på vägen hem då Theo vakna å va hungrig. Framåt 19 tiden gick vi hem å beställde pizza, för att käka framför AIK matchen å Let´s Dance. Vi tre hade de väldigt mysigt hela kvällen och Theo sov på sin mormors bröst hela tiden. Märks att de trivs i varandras sällskap<3 Älsklingen kom hem vid 23 tiden. Blev nästan att vi gick å la oss direkt <3
Hela helgen blev de att vi tog det lugnt. Hände ingenting på lördagen, och vi åkte till mina päron i söndags på middag. Jag och mamma va ute på 2tim promenad med Theo medan de andra kollade på AIK match. Resten av kvällen blev de att vi satt å små prata medan våran lilla skrutt låg å sov i soffan <3
I måndags blev vår älskade Theo 1 mån! Tiden har gått ruskigt fort samtidigt som man tycker att han har funnits i våra liv så mycket längre än 1mån. Tror att det har med att både jag å Micke växte in i föräldra rollen direkt och älskar det nya livet! Kan inte göra något annat när man har en ängel till son <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0