Gullegrisen <3

Det blir aldrig som man har planerat har jag märkt. Blev inte att jag och Evelina träffades. Vi båda måste ha glömt bort det för vi snacka inte idag överhuvudtaget ^^
Blev att jag och Theo tog en lång sovmorgon till halv 12 innan det va dags att kliva upp och få någonting gjort innan älsklingen skulle komma hem runt 14 tiden. Diskmaskinen hann bli urplockad, brorsan fick rent hos sig och man hann gå en sväng med dammsugaren. Det hann inte med så mycket annan mellan amningarna ^^
Passade på att ta en dusch när Micke sedan anlände - riktigt skönt! Resten av eftermiddagen bestod av amning och lite mys med mina favorit killar, innan det va dags för mig och Theo att åka till Järna för att fira min 17-åriga kusin. Det va trevligt att träffa släkten igen, och det bjöds på tacos!
Kom hem strax innan 22 tiden, till älsklingen som satt fastklistrad vid datan och streamen, där jag lämnade honom vid halv 6 tiden haha. Theo hade somnat i bilen så vi bar in honom till vaggan, där han nu fortsätter drömma så sött :) Det blir nog dags för sängen för mig också alldeles strax. Känner att John Blund börjar komma...
Hoppas på att få mysa lite med älsklingen innan jag somnar men känner jag honom rätt så lär han sitta uppe långt in på natten och spela ;) vi får se helt enkelt!

Imorgon blir det som vanligt en lugn dag för mig å lillkillen, medan älsklingen och Mika ska till Hovet för att heja fram sitt AIK till en ny vinst i kvalserien. Ska försöka komma ut på en lite längre promenad i solen (förhoppningsvis). Resten av lördagen har jag inget planerat. Micke lär ju inte komma hem förrän närmare 20 tiden, så vi får se vad jag hittar på helt enkelt :)

Nä nu blir de nog att börja fixa sig till sängen, för att orka upp när Theo vill ha mat i natt.
Hoppas att ni har haft en trevlig fredag så hörs vi.
Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0