Helgmys

I lördags fick vi besök av min farmor å farfar vid 12 tiden. De hade med sig en varsin semla till oss, och några presenter till Theo - jätte söta kläder! Trevligt att de kom förbi en stund och lekte lite med sitt barnbarns barn.
Framåt 13.30 tiden så kom mamma förbi då vi skulle gå upp till Täljehallen tillsammans för att kolla på Kings matchen, och visa upp Theo för de som jobbade där (de hade endast sätt bilder och hört mamma berätta - de såg fram emot att träffa miraklet i verkligheten). Riktigt skönt å gå i vår vädret tillsammans med mamma och en sovande Theo i barnvagnen :)
När vi kom fram så ville alla hålla och krama om Theo, t.o.m. vakterna ;) haha. I stort sätt under hela matchen så sov guldklimpen i mitt knä med sina nya gröna hörlurar som mamma hade köpt. Vinst tillslut!
Efter matchen så åkte vi hem å hämtade Micke, innan vi fortsatte hem till mamma å pappa för att käka middag och titta på Melodifestivalen. Mycket trevligt!! Grattis Sanna Nielsen!
Blev att älsklingen och Emil kollade på MMA istället för slutet på mellon. Jag somnade i soffan tillsammans med lille Theo. Väcktes av att älsklingen kom å satte sig bredvid samtidigt som han lätt berörde min kind - älskar när han gör så!
Vi tackade för oss och åkte hem till lägenheten. Jag å Theo gick å la oss direkt, medan älsklingen satte sig vid datan en stund. Blev att man lätt vaknade till när han kröp ner bredvid oss, men somnade om direkt <3

Igår blev de att vi tog det lugnt hela dagen. Vi skulle ha åkt till svärföräldrarna på kvällen och käkat middag, men älsklingen avbokade middagen då han inte mådde så bra och jätte tung i huvudet. Blev istället en mysig söndags kväll hela familjen framför tv´n innan de va dags att slagga<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0