Theo 2v gammal! <3

Micke jobbade sin första arbetsdag på 2v. De va riktigt segt att få iväg honom i morse, men lyckades tillslut. Jag och Theo sov vidare några timmar till innan vi gick ner på stan för att träffa mamma en stund på hennes rast. Att hålla tider när man har en liten bebis är inte lätt. Skulle ha gått vid halv 1 hemifrån men kom inte iväg förrän 13.15 då jag blev tvungen att amma honom och byta kläder på Theo 2 ggr samt byta tröja själv (först spydde han ner första plaggen, å därefter kissade han ner både sig själv och mig). Tiden rinner iväg väldigt fort när man alltid ha något att göra haha ^^ Väl nere på stan så sprang vi på Sofia och hennes mamma på Åhléns. Blev att man stod å prata med dom en stund innan vi gick vidare. Mycket trevligt! :)
Blev att jag å en sovande Theo tillbringade hela dagen nere på stan. Kom hem strax innan 17 tiden, då även älsklingen kom hem från jobbet. Sen dess har vi bara tagit det lugnt och ska snart börja med maten. Bjuds på kyckling och klyftpotatis med bea och tzatziki!. Smaskens!

Imorgon blir det fullt upp, lika så resten av veckan - kul! Ska träffa Evelina imorgon, innan man får besök av BVC och därefter kommer Hampus och Bonnie på besök för att äntligen träffa Theo.
Onsdag blir de att umgås med mamma och passa på att storhandla.
Torsdag ska jag först träffa mina brudar på stan, innan jag ska möta upp Alexandra.
Förhoppningsvis så blir det en lugn fredag men det vet man aldrig ;)
På lördag blir det att åka och fira min morbror som fyllde 40 år förra veckan.

Nä men nu måste jag slänga ihop maten innan Theo vaknar och själv vill ha mat.
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig måndag så hörs vi!
Puss å kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0