Milliams dop + SM GULD!!!

Idag har vi varit på Milliams dop hela familjen i Taxinge kyrka =) Theo va jätte duktig hela ceremonin då han sov, men också att han höll sig lugn och glad under maten och fikat i församlingssalen :) Det va riktigt skönt, för man va lite nojig i början att han skulle börja skrika mitt i allt. Tur att man slapp den händelsen! Jag må säga att det va en väldigt fin ceremoni med fina sånger/psalmer och det bjöds på god mat/fika. Mycket trevligt =) Jag hann även få en superfin bild på mina favorit killar <3 Vi åkte sedan hela familjen raka vägen till Täljehallen för att se Södertälje Kings- Norrköping Dolphin matchen, sjunde avgörande finalmatchen. Det va bara ett måste!! Väldigt kul å spännande, och ett väldigt bra tryck uppe på läktarna. De hade tagit in mer publik än vad hallen rymmer, vilket gjorde att hela hallen kokade. Det va grym stämning hela matchen igenom, och tillslut så löd slutsignalen och tavlan visade 92-80 till Södertälje Kings!!!!!!!!!!!!!! :D Andra året i rad så tar Södertälje GULD!!!!!!!!!! :D Resten av kvällen så har det inte hänt mycket. Vi beställde pizza och käkade framför postkodsmiljonären samt gladiatorerna. Har även kollat lite smått på Eurovision song contest, men tycker inte att det är lika kul längre då det inte är så mycket bra låtar... Blir nog snart å göra Theo sällskap, då han sover så sött här bredvid i soffan. Hoppas att ni har haft en underbar lördag och får en fortsatt trevlig helg så hörs vi! =) Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0