Tar upp skrivandet igen!

Hej kära vänner!
 
Bloggande har nu legat på is ett par månader men tänkte försöka uppdatera den lite då å då igen.
Det har alltid varit skönt att få skriva av sig lite men tillslut så hade man inget att skriva om, vilket ledde till tråkiga å ointresserad inlägg + ett lååååååångt uppehåll!
Det har hänt rätt mycket sen sist och mer lär det hända :)
 
Här e lite som har hänt sen sist :
* Fått det riktigt hemtrevligt i lägenheten 
* Jag far fyllt 22 år🎂
* Jag å älsklingen förlovade oss på min födelsedag 💍
* Firat jul min familj + morbrors familj
* 16 dagars semester i Thailand tillsammans med svärföräldrarna, Mickes syster å hennes kille🌞
* Fått reda på att vi e bjudna på 3 bröllop i år (2015)
* Jag hade fått 4 olika jobb på 1 mån men har endast behållit 2!
* Jag å älsklingen firade 2 år av ren kärlek den 1/2💑
* Vår älskade son Theo har hunnit fylla 1 år (24/2) 💕
* Theo har lärt sig gå (sitter bokstavligt aldrig still förutom när han sover) !!!!
* Theo har fått dagis plats - det dagis vi önskade 😊
 
Det har som sagt hänt en del men grymt kul trots alla upp ä ner gångar! Det har stärkt mig som person, oss som par samt oss som familj 👪💕
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0