Godmorgon tisdag

Det blev tyvärr bara 2 tim sömn när jag kom hem igår. Älsklingen låg å sov medan Theo hade fått tag på hans mobil & satt med å kolla youtube så snällt. När jag precis hade somnat (första gången) så börja Theo skrika och sparka runt. Jag väckte älsklingen som låg å sov som en knubbad säl, så han fick gå upp å ta hand om vår son. Jag behövde ju sova efter att ha varit vaken i 22.5 timmar.
Självklart kunde man inte somna om förrän klockan hade blivit efter 9 & man väcktes av Theos skrik (igen!!!) vid 11 tiden. Det va den sömnen man fick för hans skrik höll i sig ett bra tag så de va ingen ide att somna om för då skulle man väl inte kunna somna på kvällen.
 
Dagen gick och man va dödstrött.. Blev inte mycket gjort kan jag ju säga. Älsklingen hade införskattat sig en ny (större) dataskärm å lite tillbehör till hans s.k. spelrum. Barn på nytt kan jag ju säga haha 😍
Själv låg man helt utslagen i soffan å kolla serie/ film hela dagen medan Theo sprang runt å lekte.
 
Hela dagen till och från fick han sina skrikanfall (som han VÄLDIGT sällan får) även när han hade somnat på kvällen. Vi fick känslan att han har ont någonstans för han har börjat skrika "ajaj" de senaste nätterna & så höll han på när tänderna började spricka igenom. Men de e ju så svårt å veta å kunna läsa av hans skrik😔
Han hade tydligen varit riktigt jobbig natten då jag jobba så det vart inte så mycket sömn för älsklingen heller... Lider med honom varje gång 😍
 
Efter 30min skrik så somnade han tillslut mellan oss. Efter någon sekund sov hela familjen 😍
Hade ännu inte somnat...
Min räddning 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0