Godmorgon...

... mina kära vänner!
Klockan är snart 7 & detta arbets pass börjar lyda mot sitt slut. Endast 1timme kvar.
Tycker att denna natt har gått rätt fort trots allt och att jag har känt mig betydligt piggare än jag trott tanke på att jag inte är någon natt människa och att det här va andra gången jag jobbade natt totalt i mitt liv. Lär bli fler gånger kan jag tänka mig.
 
Ser fram emot att få komma hem till sängen å få sova någon timme. Skrutten lär nog redan vara vaken och kanske även älsklingen. Lite skönt å veta att Micke tar hand om Theo denna morgon då han fortfarande inte är helt 100 % frisk (dvs älsklingen vabbar)😊
Känner att tröttheten börjar komma smygande nu. Låt denna timme gå fort. Hinner nog kolla på 2 avsnitt av Gossip Girl så länge.
 
Vi hörs under dagen kära vänner 😊
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0