Räknar ner dagarna till min lediga helg👌

Hej hopp! 
 
Dagens schema ser precis likadant ut som gårdagens:
* Jobb på hemtjänsten kl.7-15.15
* Direkt vidare till nästa jobb kl.16-23
* Hem å sova å upp kl 5.10 imorgon igen för ytterligare en jobb dag, dock bara till kl.15.15. Sen blir de en ledig helg👍
 
Känner i kroppen (framför allt i huvudet) att jag inte är van att jobba flera såna här långa pass i rad med väldigt få timmar sömn. Saknar självklart mina killar å skulle hellre vara hemma med dom å ha familjemys, men känner samtidigt att Theo behöver ha mer egen tid med sin pappa samt att jag ekonomiskt sätt vill kunna dra in mer så jag kan vara betydligt mer delaktig när man handlar saker å ting i vardagen.
Sen jag fick Attendo jobbet för 1.5 år sedan så har jag naturligtvis bidragit med en hel del, men känner samtidigt att jag "står i skuld" till älsklingen då jag i stort sätt levde på honom de första 1.5 åren då jag pluggade å va mammaledig... Jag vet att vi är en familj å då blir de automatiskt att man på ett sätt har lite delad ekonomi oavsett vem de e som tjänar pengarna men som jag säkert har nämt förut så gillar jag inte att följa med på ett bananskal, å alltid be om pengar när mina egna är slut.
Många tycker att jag ska ta vara på de men jag ser de mer bara som en sista lösning. Har jag 1000 kr kvar efter halva månaden, då har jag bara de. Sen självklart e de alltid en trygghet att veta att "kör de ihop sig så finns det alltid en lösning" även om jag ogillar den.
De e en egenskap jag verkligen älskar hos Micke- hans hjälpsamhet å att han e så god hjärtad ❤ oj de vart visst två egenskaper haha. Kan ju säga att jag kan rabbla upp hur mycket som helst för han e världens finaste å jag älskar honom med hela mitt hjärta, just för att han är sig själv å ingen annan ❤
 
Hur är ni? Dela gärna med er 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0