Snabb sammanfattning de senaste dagarna

Efter en lååång jobbar helg så va det skönt att vara ledig två dagar i streck så man fick lite gjort där hemma. söndags när jag kom hem så hade älsklingen fått för sig att överraska mig. Vi har ju kollat på lite ute möbler till både fram-& baksidan men inte bestämt oss riktigt. Älsklingen hade utan att jag visste om de kommit överens med mina päron att han å pappa skulle åka å köpa en soff grupp till baksidan medan mamma skulle passa Theo. Jag blev så rörd å glad att jag t.o.m. fällde någon glädje tår 😁 bästa pojkvännen ever ❤
 
I måndags tillbringade jag fm på gymmet med mamma. Blev ett tufft och hårt rump-& ben pass👍 grymt skönt vara igång igen å förhoppningsvis så skulle jag få känna träningsvärken igen då de va ett bra tag sen.
Hämtade Theo från dagis å tillbringade eftermiddagen med att tvätta å små städa lite samt förberedan middagen. Framåt kvällen blev de e mys med älsklingem framför tv'n innan de va dags för sängen❤
 
I tisdags va Theo hemma från dagis för att tillbringa dagen med sin mamma (+ att jag skulle få sova lite längre än till kl 5). Fick sovmorgon till klockan halv 9. Va länge sen man kände sig utvilad.
På eftermiddagen gick vi för att möta Hanni, Malte å lilla Signe. Vi tog en promenad hem till dom så vi fick se hur dom bor 😊 ett mysigt litet radhus med lagom tomt å nära till lekparker.
Trots att de va evigheter sen vi sågs (säkert när Theo å Malte va 8mån eller ngt sånt) så lekte de som om de träffades förra veckan. De hade så otroligt roligt å ville inte säga hejdå när väde va dags för oss att gå hemåt. Theo frågade efter Malte hela kvällen å Malte hade tydligen frågat efter Theo hela kvällen. Så gulligt 😍
Nu blir de verkligen att vi får ta å ses allt oftare, inte bara för våras skull utan främst för våra små killars skull😄 vilka mysiga familje kvällar vi kommer ha ihop ❤
 
Igår, ons,  har man jobbat från kl.7 i morse till kl.15.15 på hemtjänsten och sen sätta sig i bilen på väg till nästa jobb som varade mellan 16-23. Skulle egentligen ha slutat kl.20 men det hade kört ihop sig. Snäll å hjälpsam som man e så ställer man upp å jobbar så de går ihop. Dock kände jag mig väldigt trött när man satte sig i bilen på väg hem efter att ha kollat på film de sista 4 timmarna...
Självklart sov mina grabbar när man kom hem så inga kramar eller pussar fick man innanför dörren, men de hade jag iofs inte kunnat räknat med när man är trött å ska upp kl.5.50 dagen efter. Kröp ner bredvid älsklingem å la mig på hans bröst å somna rätt direkt av hans närhet❤
Theo å Malte
 
Theo, Malte å Hanni
Bebis mys med lilla Signe i 🌞-en 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0