3 saker jag borde göra oftare

Stryka! Tycker att det är så himla tråkigt och tar såm tid.. Dock så ser klädernat så mycket fräschare å snyggare ut efteråt. Något jag verkligen ogillar är ostrukna skjortor då de ser så ovårdat ut, dock så måste jag erkänna att jag är boven till att älsklingen inte har så många strukna skjortor.. Säger inte att han ser ovårdat ut pga att de inte är strukna för han e snygg oavsett va han har på sig, men ah ni fattar 😉
 
Unna mig själv med en massage, middag med mina tjejpolare, åka iväg bara jag eller vad som helst. Jag kan nog räkna upp alla gånger jag verkligen har unnat mig själv på en hand sen jag träffa Micke. Jag tar familjen före allt annat (vilket jag älskar) å säger ja till att älsklingen får hitta på saker å ting, men glömmer helt bort mig själv. Måste bli bättre på detta även om jag hellre är med familjen😇
 
- Äta mer nyttigt och mer frukt! Jag ÄLSKAR frukt å köper jämt hem det men istället för att ta en banan eller äpple så blir det lite chips eller annat snacks... Det är ett MÅSTE för jag mår mycket bättre när jag utesluter snacks av olika slag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0