Andra träningsdagen sen minst 5v tillbaka

Tog sovmorgon till kl.10 då skrutten låg så snällt å tyst bredvid mig trots att han va vaken. Brukar han aldrig göra då han vill upp å leka direkt när han vaknar. Upp å käka frukost. Blev en mage frukost för Theo då han åt 2 stekta ägg, yoghurt med havrefras å nektarin bitar i + en knäckebrödsmacka med messmör (något han verkligen älskar!). För min del blev det att starta dagen med en choklad shake, ett stekt ägg + 2 omega3 tabletter samt en kosttillskotts tablett.
Mätt å belåtna när mina päron kom förbi då pappa skulle vara morfar under tiden jag å mamma drog till gymmet. En promenad på 30min, ett bröst-& biceps pass på 1.5tim, 40min promenad hem och därefter va de dags att börja med middagen då klockan redan hade slagit 16.
Sara hörde av sig om jag ville hänga med på ett 30min spinningspass kl.18.30 vilket jag självklart ville trots att jag kände att träningavärken börja komma från gårdagens spinningpass på 45min.
Fick skjuts ner av mina päron som även skulle vara barnvakt t.o.m. fre em då både jag å älsklingen jobbar ons å tors. Körde hårt pass å benen kändes som spagetti efteråt. 45 min promenad hem då jag fick en lite längre sträcka för att varva ner kroppen lite. Känns otroligt skönt att ÄNTLIGEN vara igång igen!! Har sagt de ofta sista tiden men så e de varje gång haha.
Hoppa in i en varm efterlängtad dusch & unna mig med en tallrik fruktsallad framför tv'n. Hann även med 2 avsnitt Arrow innan vi kröp till kojs ❤
⬅Totala träningen på dagen & fm passet med mamsen ➡
Mums 🍎🍌🍓🍉🍇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0