Blogglista- bloggtorka...

​När vaknade du i morse?  Först kl.5.40 av älsklingens alarm sen kl.6.20 av mitt egna.

Vad var det första du tänkte på när du vaknade? Åh nej jobb... 

Har du ringt någon idag? I så fall, vem?  Ja älsklingen för att kolla hur han mådde å hur dagen hade varit både för honom å Theo.

Vilket humör är du på just nu?  Trött men glad

Vad har du på dig för tillfället?  Ett par svarta harembyxor, en grå jobbartröja, svarta strumpor och svart bh samt spetstrosor

Har du ont någonstans?  Nej, eller jo lite i ländryggen om jag tänker efter, men de har jag haft i flera år.

Något du är sugen på att ät just nu?  Godis 🙈

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Mandelmjölk till min frukost

Vilken var den första hemsidan du gick in på internet idag? Facebook

Vad ska du göra idag och ikväll? Jag ska jobba fram till kl.21 å sen hem å pussa samt krama min stora älskling. Sätta mig framför tv'n en stund kanske beroende på om skrutten vaknar eller inte. En lugn kväll med andra ord.

Vilken är den första låten du sätter på idag?   Hos "X" blev det Elvis- In the getto (eller va den heter) då Elvis är idolen.

Tillbaka blick till BB, här va bara Theo någon timme gammal😍 Otroligt att han har varit så liten😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0