Ny vecka nya händelser

Godmorgon måndag, godmorgon vänner!
Hur har natten varit? ☺ Trots få timmar så måste jag säga att jag känner mig rätt så utvilad. Vet inte om det har med att Theo inte sover hemma och att han inte kommer in mitt i natten (går i sömnen) eller om att jag har sovit så pass djupt att jag e så utvilad. Hmm...
Efter en stadig frukost som innehöll havregrynsgröt, ett kokt ägg och 2 omega3 tabletter så beger jag mig nu till ett 12-tim pass ☺ Ser fram emot denna dag, utan som helst aning om varför egentligen. Känns bara som om att allt kommer flyta på bra å hoppas att även vädret gör detsamma.
 
Hoppas att ni får en bra start på veckan så hörs vi lite senare ☺ puss å kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0