Tillbaka till arbetet å träningen

Jag börja min arbets vecka med sovmorgon då jag inte börja förrän kl.16-23. Mina päron kom in vid halv 11 då jag å mamma skulle gå ner till stan för ett träningspass, spinning närmare bestämt. Ingem av oss hade tränat på nästan 5v så detta skulle inte bli något kul, eller jo för att komma igång men inte för att se hur dåligt resultatet verkligen hade blivit...
Det tog 30min att gå, 45 min spinning + lite mage å sen 50 min promenad hem då vi gick förbi affären på vägen hem. Grymt skönt att vara igång igen å denna gången ska de vara på riktigt å inge slarv!!!!!!
Beach 2016 vart en katastrof... men till nästa år så blir de förändring! Vi ska bara lyckas helt enkelt!
 
Träningvärken lär komma imorgon. Min lediga dag men vi ska gå till gymmet då ändå å träna i 1-1.5tim å sen gå hem. Får se hur kroppen känns efter morgon dagen men lätt värt de.
 
Hann tyvärr inte träffa älsklingen idag då han åkte när jag sov å hann inte komma hem innan jag blev tvungen att bege mig till jobbet. Tyvärr lär han nog sova innan jag kommer hem... Så blir de vissa dagar här framöver men då får vi istället rå om varann ännu mer när vi ses 😚
Hur har min första dag som fast anställd på nya jobbet?
Väldigt lugn men pp ett sätt väldigt skön start efter semestern. Skönt å slippa den här stressen som är på hemtjänsten men saknar de ändå på något sätt😝😉
1.5tim kvar på denna arbetsdag och jag ser fram emot morgondagens träningspass. Först hem å krypa ner bredvid älsklingen😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0