Tre saker...

​.... Tre saker jag skulle vilja uppleva igen

Graviditet- Världens mysigaste känsla å mest fantastiska upplevelsen jag varit med om. Hoppas inte att de dröjer alltför länge innan vi bestämmer oss för att skaffa ett syskon till Theo❤

* Utomlandsresa till 🌞-en med hela familjen. Har så fina å underbara minnen från Thailands resan för snart 2 år sedan. Trots att Theo bara va 10mån så va de helt magiskt.

* Mysig weekend med enbart älsklingen å bara vara samt rå om varann❤

.... Tre saker jag uppskattar 

* Familjen - De finaste jag har! Älskar dom med hela mitt hjärta å 1000 gånger om❤ 

Jobbet - Min tillsvidare tjänst. Otroligt glad att jag har fått den möjligheten

* Älsklingens tålamod dag som natt, oavsett vilket humör jag är på, eller vad som händer i vardagen. Hur jobbigt än han tycker att saker å ting är så biter han för se mesta ihop.

... Tre saker som jag vill ha

* En bebis till- minst en till, helst 2😇

* En ordentlig utbildning- Ni som har följt med ett tag vet ju att jag har tankar om att plugga vidare till lärare. Är faktiskt taggad för 4 år i skolbänken så småning om.

* Bröllop- så småning om (ingen tidsplan så utan mer en dröm)😇 

... Tre saker jag älskar att göra 

* Träna - både fotboll & basket men även gym har varit ett intresse genom åren

* Umgås med min lilla familj- pussa å kram de personer som betyder allt för mig❤

* Sova- bland de skönaste som finns haha

... Tre ord som beskriver mig 

* Tidsoptimist- är 99.9% i tid men många gånger är jag ute i sista sekund...

* Kärleksfull - Älskar känslan av kärlek. Räcker med ett litet leende, en kram, en puss, en tröstande hand eller vad som helst. Vill alltid andra personers bästa

* Glad - Mår som bäst med ett leende på läpparna

... Tre saker jag vill bli bättre på

* Lägga mig i tid - tiden rinner alltid iväg på kvällarna trots att jag e trött. Istället för att gå å lägga mig när klockan e 21 så gör jag allt för att hålla mig vaken tills älsklingen kryper ner, mest för att få en sista godnatt puss samt somna mot hans bröst.

* Ta tag i saker direkt å inte skjuta fram det tills det är en stor hög med grejer å ett tvång uppstår

Visa min tacksamhet - framför allt älsklingen, men även mina föräldrar.

... Tre saker jag inte kan vara utan

* Familjen - Vore inget utan dom❤

* Mobilen - en typisk livlina... Framför allt under min depression år 2010..

* Godis å chips- en väldigt dålig vana jag har... Hur gått som helst men tyvärr så sätts de på kroppen direkt..

... Tre drömmar jag hoppas blir verkliga 

* Ett bröllop - har alltid, sen tidig ålder, velat gifta mig. I en kyrka har väl inte varit ett första alternativ eller ett måste, utan mer hemma i trädgården, på en strand eller på en annan fin plats

* Minst en graviditet till - ni som känner mig privat vet att jag ÄLSKAR barn å skulle kunna va gravid resten av livet (om jag mår som med Theo)😇

* Flytta till villa - någon gång i framtiden. Har alltid velat bo i villa med lagom tomt. Känns underbart att nu bo i ett radhus med killen i mitt liv, men som sagt längre fram i framtiden skulle jag vilja bo i en villa. Så att ta ett steg i taget känns helt rätt för oss nu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0