1 dag kvar

Välkomnar denna fredag med att säga -" 1 dag kvar till julafton"!!!! Julkänslorna har nästan försvunnit för mig då snön försvann tidigare i veckan. Lite tråkigt då jag kan tycka att de fint när marken e täckt av snö i en viss mängd, speciellt under jul å nyår. Det som gör att lite julkänslor e kvar är all julpynt i hemmet med tomtar, julgran å massa ljus tända. Tyvärr så har de senaste åren varit mer som höst väder å knappt någon snö alls. Får se om snön kommer till nyår eller början på det nya året istället!❄
 
Vad händer annars idag då?
Jobb mellan 7.30-19. Därefter blir de att skynda sig hem för att hämta upp älsklingen å bege sig vidare till svärföräldrarna för både middag å uppesittarkvällen. Theo kommer redan finnas på plats i Gnesta på em efter en mysig dag med morfar.
Ser fram emot en mycket trevlig å mysig kväll med mina underbara svärföräldrar å min älskade familj❤
Bild från i somras då Theo leker med sin morfar.
"Theos morfar, inte bebis morfar" har han börjat säga sen någon vecka tillbaka haha. Han e verkligen medveten om vad som finns i mammas mage😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0