GOTT NYTT ÅR MINA FINA!!!!😍

GodkvÀll fina vÀnner!

Vill önska er ett gott nytt 2017 sĂ„hĂ€r knappt 2tim i förskott. Hur ska ni vĂ€lkomna det nya Ă„ret?â˜ș SjĂ€lv sĂ„ jobbar jag till kl.23 sĂ„ det blir en mycket lugn nyĂ„r för oss dĂ„ jag Ă€ven jobbar imorgon (kl.7 30-19). Hade gĂ€rna  kĂ€kat 3 rĂ€tters middag med tĂ€nda ljus med min kĂ€rlek men det fĂ„r bli nĂ€sta Ă„r istĂ€llet.

Vad har ni för drömmar och visioner inför kommande Ă„r? NĂ„gra speciella mĂ„l eller nyĂ„rslöften?â˜ș Jag ser fram emot 2017 och vĂ€lkomnar Ă„ret med öppna armar. Jag tror att det nya Ă„ret kommer vara minst lika underbart som detta Ă„r, om inte bĂ€ttre dĂ„ vi har massor att se fram emot. Bl.a. Theos 3-Ă„rs dag, jag Ă„ Ă€lsklingen firar 4 Ă„r som par samt 3 Ă„r som förlovade, UTÖKAR FAMILJEN MED EN LILLEBROR, semestern Ă„ massa annat. Förutom dessa förvĂ€ntningar sĂ„ hoppas jag att vi fĂ„r hĂ„lla oss friska och krya samt lever ett underbart familjeliv❀

Brukar inte ge nĂ„gra nyĂ„rslöften men Ă„r 2017 ska jag försöka ta tag i trĂ€ningen Ă„ komma i bra form igen samt mysa MASSOR med vĂ„r nykomling till son Ă„ hela familjen😍 LÄÄÄÄNGTAR SÅÅÅ!!!❀

Jag e tacksam över 2016 och allt som har hĂ€nt. BĂ„de uppsĂ€gning av ena jobbet Ă„ fastanstĂ€llning pĂ„ det nya, Ă€gare av ett kedjehus med min kĂ€rlek, att vi plussade max 2v efter att spiralen togs ut (mycket mycket snabbare Ă€n vi kunnat trott), underbara semesterveckor med nĂ€ra Ă„ kĂ€ra Ă„ vara vĂ€rdpar för första gĂ„ngen pĂ„ julen. Jag kĂ€nner en frid och en lycka. Jag Ă€r sĂ„ vĂ€rldens lyckligaste och sĂ„ lĂ€nge jag fĂ„r ha min familj sĂ„ kommer jag alltid att vara det. Dom Ă€r mitt allt❀

Hoppas ni fĂ„r en mysig nyĂ„r Ă„ en toppen start pĂ„ det nya Ă„ret! SĂ„ hörs vi snart igen😁

Mamma Ă€lskar dig❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0