Jobb + julbord

Idag får Theo vara hemma, men inte med någon av oss. Utan han ska få en hel dag med morfar (pga jobb för både mig å älsklingen)😁
Theo sov fortfarande när jag begav mig till jobbet. De e konstigt de där att när en själv är ledig så tar Theo aldrig sovmorgon men när någon annan e barnvakt så går de bra att sova längre haha. Idag sov Theo till 8.15 tydligen å blev väldigt överraskad (positivt) när han såg morfar sitta i soffan å inte jag eller älsklingen.
Ögonen är inte alls variga idag än så länge när jag pratat med pappa så vi får se hur de kommer se ut framåt kvällen. Hoppas att hela familjen kan ta oss till Norrköping på 1-års kalas hos Theos kusin. Gäller då att hans ögon ser bra ut.
 
Ikväll blir de julbord med jobbet. Jätte trevligt kommer de bli att träffas utanför jobbet å bara käka gott samt massa prat😊 Sen blir de hem till grabbarna å avsluta denna fredag på bästa sätt👍❤
 
Hoppas att eran fredag blir toppen😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0