Julafton🎄🎁

TyvÀrr sÄ försvann mitt andra inlÀgg om hur vi firade jul innan jag hann publicera det, och jag Àr ledsen över att behöva sÀga att jag nu kommer visa julen i bildform Ä lite text istÀllet för enbart text..
 
Vi hade en underbar lugn jul tillsammans med mina pÀron Ä lillebror. Blev lite som ett knytis dÄ vi hade delat upp matförberedelserna. Kalle Anka, Tomten Àr far till alla barnen Ä lite annan gick pÄ tv'n under kvÀllen.
Theo fick trĂ€ffa tomten som han va lite smĂ„rĂ€dd för till en början som han sedan kramade efter julklappsutdelningen. Han gav Ă€ven tomten alla sina nappar förutom en som han med mycket om Ă„ men fick behĂ„lla dĂ„ han e sjuk (tomten kommer tillbaka nĂ€r Theo blivit frisk Ă„ hĂ€mtar nappen). Under kvĂ€llens gĂ„ng vart de full fart med lek med de nya leksakerna för Theo. TyvĂ€rr blev de inge sĂ€llskapsspel som de va tĂ€nkt för oss vuxna dĂ„ Theo somnade pĂ„ pass sent. Men va gjorde de nĂ€r kvĂ€llen va sĂ„ underbar Ă€ndĂ„â€
Julaftons morgonen
TyvĂ€rr inte de bĂ€sta bilderna men kan uppdatera nĂ€r jag fört in kamera bilderna pĂ„ datorn👍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0