Nattuggla

Godkväll säger jag från jobbet då jag e en nattuggla för natten. Även denna söndag står det nattpass på schemat. Eller ah kvälls- + nattpass (18.30-08)👍 Som de ser ut nu på schemat framöver så har jag inga fler nattpass inbokade men ställer gärna upp om det finns möjlighet.
 
Va har annars hänt denna söndag?
Jag fick sovmorgon till kl.11.15. Blev väckt av båda mina grabbar som klappade mig på kinden å fick en puss på pannan, innan de gjorde mig sällskap i sängen i 5min. Bästa sättet å bli väckt på😍
Älsklingen va väldigt trött då han inte kom i säng förrän halv 3 i natt å gick upp med Theo strax innan 7 just för att jag skulle få sova ut å sen jobba natten. Världens bästa pojkvän❤
Blev soffhäng för hela familjen framför en film. Lunch lagning stod jag å Theo för (korvstroganoff å makaroner) medan älsklingen målade rören en gång till. Snabb dusch tillsammans med Theo. Möttes av svärföräldrarna så fort man öppnade badrumsdörren. Snabbt besök innan de skulle hem å vi vidare till Järna på advents fika hos min faster + familj. Bjöds på risgrynsgröt som min farfar gjort (den årliga gröten), julskinks smörgåsar å lite fika därefter. Mycket trevligt 😊
Blev att vi bara kunde stanna kanppt 2tim då jag skulle vidare till jobbet å skulle hinna hämta bilen hos mormor å morfar som jag skulle få låna i ett par dagar. Super gulligt av dom❤
 
Sammanfattar man denna vecka så har den stått för jobb varje dag men ändå hunnit med massa mys. Det har varit en bra vecka😊 Nästa vecka står de inte lika mycket jobb på schemat men så pass mycket annat roligt. Mer om nästa veckas planer i kommande inlägg.
Hoppas ni har haft en underbar vecka 😊
Fick en mms bild av min mamma tidigare ikväll när Theo tränade haha. Han sover där även denna natt för att älsklingen ska slippa komma senare till jobbet (de har rätt körigt just nu) å jag jobbar natt å jinner inte hem innan älsklingen måste åka. Känns som om att de har blivit mycket att han sovit borta på sista tiden, å både jag & älsklingen tycker att de e jobbigt samt mår dåligt av de då vi vill ha honom hemma så mycket som möjligt, men är otroligt lättade å glada att vi har så fina föräldrar som har möjligheten att ställa upp när dessa situationer uppstår❤ Mår dåligt av att veta att alla inte har samma möjligheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0