Välkommen 1 dec

Välkommen 1 dec!
Känns som om jag skriver "igår skedde de här" hela tiden haha. Blir lätt att jag glömmer bort å uppdatera bloggen framåt kvällarna då jag gärna vill mysa å umgås med familjen innan läggdags😊
 
Men iaf igår (haha) kom jag hem till ett kaos. Älsklingen hade fått för sig att han skulle möblera om i sitt datarum, så hans data stol stod i vardagsrummet, skrivbordet stod i dörröppningen mellan spelrummet å hallen, soffan stod mitt i rummet å tv + tv bänken stod mot väggen. Å på de så hade Theo vaknat å sprang runt haha. Det va meningen att älsklingen skulle ha hunnit möblerat klart innan jag kom hem från jobbet å affären men tanke på att han inte visste hur han ville ha de å hade flyttat runt soffan (som i sin tur e blytung) å testat olika platser. Finns egentligen inte så mycket alternativ egentligen men svårt när man inte vet hur man vill ha de.
Jag kom med ett förslag å det slutade med att jag fick medhåll av älsklingen. Så nu står soffan, skrivbord + datastol, tv + tvbänk å de lilla bordet/pallen på plats haha👍
Theo vägra somna utan ville ha mat när han såg sin pappa äta lite (kl 22). Grabbarna kröp ner i Theos säng medan jag slog in några julklappar till Theo som jag fått hem. Slutadr med att alla fick krypa ner i vår säng då Theo fortfarande inte hade somnat vid 22.40. Tror både jag å älsklingen hann somna innan skrutten haha.
Theos adventskalender från hans mormor å morfar. Han va överlycklig när han äntligen fick öppna första paketet😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0