C9- ✔

Då är c9 kuren avslutad för denna gång!
Resultaten kanske inte blev dom bästa men är otroligt nöjd ändå. Va glad bara det vart lite minus på både vågen och måttbandet samtidigt som det stora +'et blev att energin och orken har blivit mycket mer än tidigare. Kände redan efter första dagen att orken hade ökat.
 
Vågen: -1.5kg
Måttband: -6.5cm totalt på hela kroppen
Orken/energin:  👍
 
Med dessa resultat så firade jag med en 🍕. Kanske inte är den bästa avslutningen på denna kur men jag kände att jag va värd den + att jag hade hållit mig utan sötsaker hela dagen trots att Thro hade sitt 2-års kalas idag. Har även blivit en hel del citron vatten drickande.
 
Nu blir de att fortsätta dricka Aloe-Vera gelen på morgonen, en shake om dagen (morgon eller kväll) samt fortsätta träna 4ggr / v utifrån träningsschemat som Alexsandra har gjort till mig sen 1 jan.
Här framöver så hoppas jag att mina muskler på kroppen blir ännu mer synliga samt att jag börjar bli mer å mer nöjd med min kropp 💪😁
Dag 1
 
Dag 9
 
Som sagt, inte så jätte stor skillnad men jag känner mig mycket piggare ❤💪👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0