Då är en tredje del avklarat!

Då är kvällen här och den börjar stida mot sitt slut, lika så denna vecka.
Helgen har gott helt okej och flytit på bra både hemma och på jobbet. Tror det har mycket med att jag har blivit mycket piggare om mornarna samt en helt annan inställning till skillnad från förut. Känns grymt bra!
Idag var det även dags för första ritkiga måltiden på dessa 3 dagar. om jag har längtat! Med det så lyxade jag till det med kyckling filé och wokade grönsaker och en "sås" gjord på naturell kvarg (0,2% osockrad), vitlök och lite vatten - tummen upp!
 
Vad har annars hänt under kvällens gång?
Skrutten kom hem från sin mormor & morfar (varit där över natten då älsklingen inte har varit helt hundra), så har myst lite med honom innan han skulle sova. Älsklingen har suttit vid ps4 hela kvällen medan jag har suttit med datorn i knät i soffan.
Ikväll var jag även med på min första inline utbildning med Forever. Väldigt bra och inspirerande måste jag erkänna. Lär nog vara med betydligt fler gånger än vad det har blivit sen jag började med Forever.
Ska även försöka vara med på deras affärspresentationer som även hålls på söndagskvällar.
 
Imorgon står det jobb och därefter föräldramöte på Thes dagis på schemat :)
Ska självkalrt försöka få in det där inlägget som jag nu har lovat i 2 dagar (om min syn på min kropp). Ni kanske märker lite att det är ett ämne jag inte är så jätte bekväm i, hur mycket jag än vill.
 
Med dessa ord så säger jag godnatt och sov så gott!
Puss å kram på er <3
Detta sms av älsklingen gjorde min dag!
Tänk att lite ord kan betyda så mycket.
Älskar dig Micke idag, imorgon och i all framtid <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0