Dag 4-6 av c9

Godkväll!
Nu har de blivit dålig uppdatering av c9 dagarna och jag ber om ursäkt för det. Har varit fullt upp och hela familjen har varit hur trötta som helst. I måndags bakade jag lite inför sonens kalas på lördag. Igår va jag å träna på morgonen å träffa Sophie därefter fram till att klickan blev 17 då vi skulle äta å hon iväg å träna. Jag somnade tillsammans med Theo kl.19.15 & väcktes av älsklingen halv 9 då vi kröp till kojs å somna direkt.
Idag har det varit jobb, små firat Theo som blev 2 år idag (sjukt va tiden har gått fort!!!!! Han låg i magen precis..) med mina föräldrar på besök som stannade kvar på middag.
Älsklingen ligger här bredvid mig i soffan å sover- dödstrött, å jag känner att jag skulle kunna sonna jag också om jag la mig på kudden... lär bli sängen för mig (oss) snart så man orkar med dennna vecka ☺
 
Men ialla fall tillbaka till c9 uppdateringen.
Sen i söndags då jag ÄNTLIGEN fick äta mitt första mål så har det gått väldigt bra. Dock så har jag känt mig allt mer hungrig sen jag tog första tuggan av riktigt mat än va jag gjort de 3 första dagarna...
Har druckigt minst 8 glas vatten/dag, aloe vera gelen som har fyrdubblas har gått betydligt lättare än jag trott å nu har man blivit van med smaken å jag kan säga att den är helt okej ☺ får nu dricka 2 choklad shakear (morgon å lunch) om dagen + frukt och grönsaker från fria listan (har blivit mest apelsin för min del).
Träningen har börjat flyta på mer nu. Det blir fortfarande inte 30 min i streck men brukar sluta på 1.5 - 2 tim/dag i promenad totalt + att igår körde jag gym träning i 2 tim. Så det känns helt okej !
 
Idag va det även dags för invägning och mätning. Tyvärr stod det bara -0.5 kg på vågen och bara -3 cm totalt på hela kroppen.
Jag är ärligt inte alls nöjd men mina resultat då jag verkligen hoppades på mycket bättre redan från start, men jag kan samtidigt inte låta bli att klappa mig på axeln med ett leende då jag alltid har haft svårt att gå ner i vikt (så fort jag tittar på en pizza eller sötsaker så syns det på vågen) vad jag än har använt mig för metod. Så jag BÖR VARA NÖJD med det jag har åstakommit. Det har trots allt bara gått 6 dagar & totalt är det redan -1.5 kg ner och -6 cm totalt på kroppen. Såna resultat vet jag inte när jag hade sist (eller jo första månaden av Alexsandras kost- & tränings schema visade bättre resultat än detta, men innan jag började med allt detta så har jag ingen aning alls) ! 👍
Jag känner mig både piggare, starkare och känns som om att jag är mycket gladare än innan å bara av dom resultaten så har jag vunnit trots allt💪😊
 
Nu blir de att kämpa igenom de sista 3 dagarna av c9 och sen köra Alexsandras hårda kost-& tränings schema igen för att bygga mer muskler. Ingen direkt fokus på att gå ner något mer i vikt (har fått till mig av nära å kära att jag har blivit för smal...) utan prio 1 är att få högre muskelmassa! 😊💪
 
Nu köttar vi inför BEACH 2016 !!!!
Bild efter gårdagens gym. Ben - & rump träning 💪
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0