🌞

TyvĂ€rr blev det inget bloggande igĂ„r dĂ„ jag hade fullt upp med annat, bla. Jobb och trĂ€ningđŸ’Ș + ett telefon möte med fina Linda som hjĂ€lper mig med Forever (företaget som jag sĂ€ljer C9 och andra aloe - vera produkter ifrĂ„n). Glöm inte att kika in pĂ„ deras hensida och kolla pĂ„ produkter. Hör sedan av er om ni skulle vilja bestĂ€lla â˜ș underbara produkter som ger underbara resultat! Ska faktiskt ta Ă„ bestĂ€lla hem lite produkter till mig sjĂ€lv 😄👍GĂ„ in pĂ„: www.foreverliving.se & kolla.
 
Hoppas ni hade en underbar helg och en mysig alla ❀-s dag med personen/personerna du Ă€lskar.
För vÄr del blev det att vi kröp ner i sÀngen redan vid 20-tiden, dock blev det inte Fast and Forious tittande utan den filmen ligger fortfarande kvar pÄ vÄran "filmlista" haha. Blev istÀllet en film som heter "Black Sea". VÀldigt bra faktiskt sÄ den kan jag rekommendera!
 
Nu har jag nog slappat alldeles för lĂ€nge pĂ„ jobbet sĂ„ de e vĂ€l dags att fortsĂ€tta hjĂ€lpa mina underbara pensionĂ€rer â˜ș
FÄr se om jag hinner slÀnga in nÄgot mer inlÀgg idag innan jag ska ivÀg Ä jobba i TÀljehallen i kiosken under herrarnas basketmatch.
Om inte sĂ„ önskar jag er en fortsatt trevlig tisdag 😍
Puss Ă„ kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0