Forever, aloe-vera

God kväll kära vänner!
Kom precis hem från kiosk jobbet och en fartfylld match som Södertälje Kings vann stort över Uppsala.
Hade egentligen inte tänkt skriva så jätte mycket då klockan har runnit iväg och det snart är dags att krypa till kojs. Imorgon bitti väntar ett tuuungt (!!!!) men grymt ben-& rump pass innan det är dags för möte med mina medarbetare inom personliga assistent jobbet💪
 
Tänkte mest bara flika in att i helgen skickar jag in en beställning till Forever, aloe-vera . Ni som är intresserade att haka på min beställning får jätte gärna gå in på deras hemsida www.foreverliving.se å kolla på vad för produkter ni är intresserade av samt sen höra av er till mig antingen via mail, kommentars fältet, instagram eller facebook ☺
Jag personligen är sugen på att testa deras tandkräm som är bra för tandköttet, tvål och någon lotion som jag även kan använda som massage olja (utbildad massage. Mer info i annat inlägg senare)☺
 
Som sagt, det finns så mycket super bra produkter, och jag garanterar att det finns något för er alla: drycker, kropps produkter, hudvårds serier, boxar, vitaminer, mineraler mm.😀
 
Hoppas att vi hörs! Jag längtar tills mina produkter kommer hem till oss 😍
 
Mina kontakt uppgifter:
Mail:   [email protected]
Instagram:  zandrakjelledal92
Facebook:    Zandra Kjelledal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0