Näst sista dagen på c9 kuren!

Idag var jag inne på nästa sista dagen av denna c9 kur. Det har gott bättre än jag trott även om resultaten inte har varit dom bästa kan jag tycka. Jag tror att de har med att jag inte hade möjligehet att träna som man skulle i början men framför allt så tror jag att det mesta ligger på att jag redan hade börjat med ett träningsschema-& kostschema å därigenom redan gott ner i vikt samt minskat i cm. Hade jag inte gjort det hade resultaten säkert sätt annorlunda ut.
Något som jag däremot har märt är att jag har en helt annan ork nu än va jag hade dag 1. Mer energi och mycket gladare kan jag tycka ☺
Lär bli att jag kör c9 fler gånger men nu fram till sommaren ska jag fokusera på mitt koat-& träningsschema som jag fått av Alexsandra !!
 
Är det någon som är intresserad av c9 är det aldrig försent att höra av sig ! Jag rekommenderar lätt att testa en gång för att verkligen se hur produkter som aloe-vera gel kan bidra till ett sundare och smalare liv!
C9 behöver inte vara en startkick för viktminskning, utan det går lika bra med att använda för att rensa ut alla slaggprodukter som kroppen samlar på sig som den egentligen inte ska behålla! 😊
Bara att ni hör av er här under kommentarsfältet, facebook (Zandra Kjelledal heter jag där) eller instagram (zandrakjelledal92) 😊
 
Idag efter jobbet så stod det ett rygg- & triceps pass på schemat med cardio avslutning i 20min ! Va inte ett dugg taggad när jag behav mig till gymmet men när jag väl ställde mig på crosstrainen för uppvärmning så släppte allt. Va helt slut efteråt!!! Grymt jobbigt men otroligt skönt/roligt när man är klar för dagen 😊
Blev hem å käka å därefter baka kolakakor å kokosbollar till Theos kalas imorgon ☺
Nu blir de att krypa ner bredvid älsklingen i sängen å sova så man orkar med morgondagens planer.
Puss å kram på er 😍
Bilden är dagen precis innan träningen 💪
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0