Söndag

Godmorgon vänner!
Igår blev det en väldigt lyckad dag för Theo, med god fika och mycket presenter samt trevligt sällskap. Vi kände att vi bara ville ha ett litet kalas i år tanke på att vi snart ska flytta och måste börja små packa tills den 7/3 då vi får nycklarna till vårt nya hem😊
Theo har blivit så stor så pass fort men han är ändå tillräckligt liten för att bestämma hur stort kalas han vill ha. Han blir glad för minsta lilla så länge de finns mat å fika på bordet haha 😊
Gästerna kom runt 15 tiden och de sista stannade till halv 8. Vi bjöd på korv med bröd till en lite senare lunch, och till fika bjöds det på maräng swish (glass, banan, marämger, grädde å chokladsås), kolakakor, kokosbollar, kanelbullar och chokladkaka. Väldigt lyckat!
Kvällen bestod av 🍕 ätande framför Melodifestivalen med min älskling. Vi båda är väldigt missnöjda med ALLA årets bidrag. Det har inte varit någon som.man har sagt "Fan va bra. Den här kommer vinna!". Det har varit några som varit helt okej men inge mer enligt oss så vi får se i finalen om vi ändras oss när vi fått höra låtarna igen..
 
 
Nu i morse vaknade man av något oväntat kan jag ju säga. Theo fick en liten dammsugare igår som går på batteri. Vi vakna av att han hade startat den i sitt rum, kom in i vårat rum för att städa. Både jag å Micke börja små skratta å när Theo märkte att vi va vakna tittade han upp å log med sitt underbara leende å sa "hejhej städa" . Kan ju bara säga att vi dog av skratt😂😂
Underbara unge alltså 😍😍😍
 
Kl.10 bär det av till gymmet för mig. Måste träna bort gårdagens 🍕... Hade sjukt ont i magen när jag gick å la mig igår. Märks att kroppen har blivit ovan på skräpmat sista 2 månaderna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0