Söndagen i punktform

Dagen har sett ut så här:
 
- Tog en promenad ner till gymmet. Körde 15 min uppvärmning på crosstrainern- jätte svettigt haha. Därefter var det bara att kötta axlar och mage, som stod på dagens schema. Ökade vikten på alla övningar förutom på en, vilket kändes grymt bra! :D Avslutade träningspasset med 10 min crosstrainer igen för att verkligen känna att jag är trött. Jätte skönt att hoppa in i duschen och sätta sig i bastun en stund.
 
- Begav mig till posten för att äntligen hämta ut mina Aloez Vera produkter som jag hade beställt!!! Jag hade tagit emot en beställning från bekanta samtidigt som jag beställde till mig själv. Skönt att allt kom i en och samma kartong. Hade dock inte räknat med att den skulle väga 12.5 kg haha.
 
- Älsklingen och Theo hämtade upp mig på stan, då vi skulle åka till Rusta för att köpa flyttkartonger inför flytten den 7 mars. Vi kollade även efter en frys på elgiganten. Blev dock inte att vi fastnade för någon då de va så pass dyra. Vi kände att vi inte behöver ha någon jätte dyr då den kommer stå i vårt förråd, inte i köket. Dock så måste vi ha en frys till den 7 mars så även om det kanske känns lite dyrt så måste vi köa en trots allt. Vi bestämde oss för att kolla på Blocket istället.
 
- Åkte och tvättade och tankade bilen. Stod i kö i säkert 45 min innan det blev våran tur till tvätten..
 
- Åkte förbi vårt nya hus- känns helt otroligt och overkligt fortfarande, men grymt förväntansfulla båda två. Känns hur bra som helst!!! Även Theo pekade på huset å sa "där". Han antagligen igen sig när vi va där för att mäta inför tapet köpet.
 
- Käkade lite lättare lunch innan jag skulle sortera mina Aloe-Vera beställningar i varsin påse så jag kunde leverera ut dom till rätt hushåll.
 
- Lekte och myste med skrutten och älsklingen innan de va dags att laga middag- kyckling med ris & currysås och massa sallad!
 
- När Theo hade somnat så gjorde vi en adressändring inför flytten.
 
- Nu sitter älsklingen framför Ps4 och jag sitter här vid bloggen samtidigt som jag lyssnar på en utbildning av foreverliving företaget :) Grymt  bra och inspererande!!!
 
Snart blir det att slagga, så man orkar upp kl.5.15 på sin lediga dag, för att lämna älsklingen på jobbet och skrutten på dagis innan halv 7 då jag ska möta upp mamma utanför gymmet för ett tufft bröst- & biceps pass samt 20 min cardio!! Ser fram emot morgon dagen eller hela veckan egentligen då jag "bara" jobbar 4 dagar, de andra dagarna kommer jag bo på gymmet och små packa inför den 7 mars vilket är om en vecka. Så jag hoppas att denna vecka går rustigt fort så vi får nycklarna till vårt nya hus!!! <3
En före bild innan dagens pass
 
Aloe-Vera beställningarna redo att komma hem till sina nya ägare! Allt till höger flyttar med oss till radhuset och kommer se grymt bra på våra hyllor! :)
(Är ni intresserade för beställning, va inte rädda att hör av hör till mig här i kommentars fältet, facebook- Zandra Kjelledal, instagram- zandrakjelledal92 eller mail-   [email protected] )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0