Tillbaks på gymmet

 
Efter en mysig lördags kväll framför både Melodifestivalen och nya Beck filmen "Steinar", tillsammans med killen jag älskar så såg man på något sätt fram emot jobbet på söndagen. Trött brukar jag vara oavsett när jag går å lägger mig (är ingen morgon människa) men söndagarna brukar gå fort, speciellt när man är ledig måndagen därefter.
Somnade som vanligt på Mickes bröst med hans armar kring mig - alltid lika mysigt <3
 
Söndagen gick precis som jag nämnde ovan, lika fort som vanligt.
Istället för att åka hem så kände jag att jag behövde bege mig till gymmet å komma igång igen med träningen efter knappt 2 v uppehåll pga sjukdom.
Kände att jag snabbt hade tappat konditionen, men envisheten hade jag kvar, så jag fullföljde min uppvärmning på 20 min crosstrainer - intervaller, innan de va dags för styrketräning.
Dagens pass blev rygg och triceps.
 
Kom hem till en trött son, så de va bara att få han i säng så man kunde få lite egen tid med Micke och få i sig lite middag innan de va dags att krypa ner i sängen å sova.
 
Till middag blev de:
* Torsk med skivad potatis, tomat, purjolök och citrin. Toppat med färsk dill.
Serverades med lite grönsaker.
 
Känns otroligt skönt att vara tillbaka på gymmet, svettas och känna att resultaten kommer sakta smygandes :) Nu köttar vi till Beach 2016 ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0