Bortglömd blogg x1000....

Heeeej! Mitt namn är Zandra, och är 23 år gammal. Bor tillsammans med världens finaste pojkvän och vår gemensamma son Theo som är helt underbar.
 
Nä men seriöst... Snacka om att bloggen nu har legat på hyllan sen mars förra året. Har helt enkelt glömt bort den och inte haft tid eller något intresse alls att blogga (the truth)...
Har skrivit det förut men denna gången ska jag verkligen försöka att uppdatera den lite då och då, även om det inte är så jätte intressanta inlägg.
Det har gott så pass många månader att jag inte ens vet vart jag ska börja, sinnessjukt..
 
Jag kan ju börja med att berätta att Theo snart fyller 2 år (2016-02-24), sjukt av tiden går!!!! Tycker ärligt att de inte va länge sedan jag kissade ett + på graviditetstestet! Det har hänt så mycket på dessa 2 år som är minnesvärda. Det mest fantastiska är självklart att både jag och killen i mitt liv har fått världens finaste och underbaraste sonen man kan tänka sig, samt att vi under 2 år har fått följa hans utveckling steg för steg, oavsett om det "bara" har varit att han har lärt sig lyfta på huvudet i magliggandes position eller lärt sig små prata.
Han lärde sig gå när han va drygt 1 år och sen dess har man knappt vågat blinka för att utvecklingen har sprungit förbi. Ska jag vara ärlig så är den här tiden den bästa, då vi verkligen förstår honom och kan föra en dialog oss emellan utan att behöva bli frustrerade för minsta lilla ljud han gör.
Nu visar han med hela kroppen va han vill, pratar lite smått (nya ord kommer hela tiden) och leker på ett helt annat sätt- underbart att få vara med om <3
 
Några ord är bl.a : mamma, pappa, moff (morfar), momo (mormor), famo (farmor), fafa (farfar), Memil (Emil- morbror), lampa, klocka, katt, gris, tut, aj, oj, där, älling (välling), afelsin (apelsin), anan (banan), vov vov (hund), sova, toa.
Det finns så många fler ord, men skulle ta ett tag att skriva ner alla.
Han är hur go å underbar som helst <3 Vår stora skatt <3
 
En bild från i julas, då vi var och tittade på Theos första luciatåg på dagis. Så otroligt söta  i sina tomte-, lucia-, pepparkaka dräkter <3
De var ute så de blev tungna att ha ytterkläder under dräkterna- anledningen till att Theo ser så tjock ut haha.
 

 
Ytterligare en STOR och glad nyhet är att Theo har fått sin första kusin! :D Theos faster Carro, tillsammans med sin kille Micke, födde den 16 dec en liten pojk med namnet Loke. Så otroligt söt å liten <3
Vi besökte den nyblivna familjen då Loke bara var 4 dagar gammal.
Jag ljuger om jag säger att jag INTE blev bebissjuk, och skulle vilja ha ett till barn väldigt snart haha.
All lycka och kärlek till er Carro, Micke och lilla Loke <3
 

 
Ännu en stor nyhet som jag skulle kunna dela med mig av i detta inlägg är att jag och älsklingen har gott å blivit radhus/kedjehus ägare! :D Den 7 Mars 2016 flyttar vi in i vårt första gemensamma hus! <3
Vi sa de när jag blev gravid och köpte 3:an (enbart Micke som står på kontraktet pga att jag inte hade någon inkomst), att nästa köp vi gör tillsammans SKA vi båda stå på. Dock trodde vi inte att vi endast skulle bo i 3:an i drygt 1 år haha <3
Vi är tok nöjda med köpet då vi ville ha ett renoverat hus (vilket detta va), och jag ska förklara lite mer i ett senare inlägg då jag såg att klockan har runnit iväg och jag måste sova för att bli av med förkylningen!:)
 
Puss och kram
En bild på mig och älsklingen från vår resa till Barcelona i hösts (1 åriga förlovnings dags resa) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0