Snart slut på denna vecka också

Denna vecka har inte alls sett ut som den egentligen skulle. En del planändringar..
 
-Jag skulle endast ha jobbat på hemtjänsten ons-fre men har nu även blivit 4 dagar på andra jobbet (tors å fre kl.16-23, lör kl.8-13 & idag sön kl.14-20).
 
- En jobbfri helg blev istället jobbhelg både lör å sön, 5 respektive 6 tim.
 
- Skulle ha tränat både mån å ons men pga bangning av mina päron så struntade jag också i det... 🙈 (lat jag vet..)
 
- Hade bokat in 4 massage patienter ( 2st på tors å 2st på fre) men pga jobb så blev det inget..
Får försöka få in det snarast möjliga igen!
 
- Myskväll med älsklingen framför tv'n uteblev också pga jobb..
 
När jag rabblar upp de så här så ser jag att boven till allt detta, är extra jobbet denna vecka haha 😂
Jag har sagt de förut å kommer säkert säga de flera gånger, men jag känmer att jag behöver få lite mer inkomst å få upp sparandet, så lönerna från alla extra pass jag jobbar sätts in på sparkontot👍 ökar rätt så fort nu när man har 2 jobb & endast använder sig utav ena lönen i stort sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0