Aj AJ säger jag bara..

Precis som rubriken lyder så har jag så oroligt ont i hela kroppen från onsdagens träning haha. Vet inte när jag hade sån här träningsvärk senast!!! Hur skönt det än känns efteråt och att känna denna träningsvärk så hade jag önskat att den va lite mildare, då jag knappt kan sitta på rumpan eller byta blöja på Theo (vi har en liten madrass på golvet som vi byter på då vi inte har någon annan plats för något skötbord.. än haha).
Just att resa sig från en stol eller soffa känns extra mycket samt sätta sig på huk. ONT ONT ONT men väldigt skönt!
Ska lätt ner varje mån och tis om jag har möjligheten. Trots att de va massor av folk, både män å kvinnor- barn som pensionärer, så fick man plats å de va grymt kul.
Även om man inte kände varann eller prata så fick man en extra push ändå tanke på att man inte vill vara sämre än någon annan :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig avslutning på denna arbetsvecka :)
Själv så blir man återigen hemma med en bättre sjukling. Nu endast förkyld och hosta :)
Håller tummarna att vi kan åka med till Linus & Anna imorgon, men vill samtidigt inte riskera att smitta dom, så vi får fundera under dagen...

Annars blir de en lugn fredag för oss. När älsklingen kommer hem efter en halvdag endast så blir de massa mys. Framåt 1 tiden så ska jag massera en kompis i 1 tim. Och det lär inte hända så mycket mer för oss denna fredag. Käka middag förstås å typ sen sova för att älsklingen ska orka med 24 timmars stream mellan lör och sön.
Tänkt att skrutten varit så här liten<3 Har va han inte mer än några minuter gammal <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0