Snart är denna vecka även slut🌸

Jobb på hemtjänsten mån-tis mellan kl.7-15.15. Firade min lillebror som fyllde 22 år i måndags kväll (Stort grattis bästa bror och Madde som även fyllde 22 år🎂) & masserade äntligen (!!) Montse i tisdags kväll efter jobbet💆 Theo hade även sommarfest på dagiset som vi va på 😊
Theo på sommarfesten- han har gjort sin egen 🌸 som han har på huvudet
 
Jobb dom assistent i onsdags mellan kl.8-20. Allt gick jätte bra och dagen gick rätt så fort trots att det va 12 tim arbete.
torsdags va jag ledig men kände ändå för att dra till gymmet vid halv 7 för att komma igång igen. Blev 1 tim på crosstrainern= drygt 1 mil= 1075 kcal ca👍💪 har aldrig stått på crosstrainer eller någon annan typ av maskin i 1 tim så bara där klappade jag mig själv på axeln men även för att jag nådde 1000 kcal strecket. Därefter blev det en del ben- & rump övningar innan de va dags att hoppa in i duschen och sen hämta skrutten på dagis. Käkade lunch på stan och väntade på att mamma skulle sluta. Vi begav oss sen till parken vid stationen för att vara med på min kusins student utspring! Tänk att min lilla kusin, som inte är så liten längre, tar studenten! Ofattbart!☺
Det bjöds på massor av god fika och mycket prat samt skratt. Åkte hemåt framåt 20.00 tiden för att Theo skulle sova och vi kolla på ett avsnitt av Bron innan vi kröp ner i sängen❤
Träning💪
Min "lilla" kusin
 
fredags va de återigen jobb på hemtjänsten. Tyvärr så va hela dagen kaos redan från start och så va de enda fram till kl.16.10 då jag sluta (55min övertid).. Kände mig väldigt stressad på em då svärfar skulle komma på massage men trots att jag nästan sprang hela em så blev de övertid.. Fattar inte att planeringen är som den är.. Knappt att man hann ta sin lunch heller. Hoppas att de blir ändring på de, för de känns jätte surt..
Efter att svärfar fått sin 1 tim massage packade vi Theos väska då han skulle till sin farmor över helgen. Hon kände för att bara vara farmor och rå om sitt barnbarn ett par dagar😍 vi bjöds på middag och en mysig kväll! Tyvärr så blev kvällen inte riktigt som vi tänkt ändå. Redan under dagen så hade Theo börjat få ögoninflammation & knappt ätit något på dagis men nu på kvällen så spydde han upp ALLT som han käkat på flera dagar kändes de som. Tyckte så synd om honom för man såg i hans blick att han blev jätte rädd & fick lite panik😢😔 Tillslut fick han i sig 1.5 banan innan jag å älsklingen åkte hem. Det blev något bron avsnitt igen och lite spelande för älsklingen innan vi kröp ner i sängen i varandras famn❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0