Torekällberget🐇🐎🐄🐷🐑

I måndags va jag ledig och det va egentligen tänkt att jag skulle rillbringa dm på gymmet men så vart de inte... Theo fick vara hemma med mig istället. Vi begav oss till Järna, hem till mormor, för att ge henne sin morsdagspresent, eftersom hon va jätte förkyld på morsdag.
Därefter åkte jag å skrutten till Torekällberget för att tillbringa hela em till att titta på djur å bara ha en son å mamma dag😍
Theo va rätt trött i början men vaknade snabbt till när han såg kossorna och fåren. Direkt så peka han på djuren och börja låta som dom. Gullinge😂❤
Han sprang runt sol en galning och peka å lät som alla djuren. Han klappa kossorna & hästarna samt tyckte de va väldigt intressant med tupparna (kycklingar som han säger) där de sprang helt fritt och gal.
Tog en 🍦 paus innan han ville hoppa i höet återigen. Efter 2 timmar va Theo nöjd å ville åka hem å bada. Inte så konstigt då de va jätte varmt! Tyvärr hade vi inte hunnit införskaffat oss en pool så han fick nöja sig med hans balja sen han va några veckor gammal (han får precis plats om han sitter upp haha 😂).
Framåt 16.15 kom älsklingen hem och det va dags för middag samt en lugn kväll framför tv'n 😍 Därimellan masserade jag Alexandra 1 tim. Plågsamt men nödvändigt tyckte hon. Brukar hjälpa med massagen ☺
Hos mormor en snabbis
 🐄
🐎
Kolla änderna
🍦 paus
Hur fin får man vara 😍
😙
 
tisdags vart det en lugn dag hemma i 🌞-en. Theo sov till kl.7.30 men vi klev bog inte upp förrän närmare 9- halv 10 (jag små sov därimellan). Käkade frukost ute och strax därefter så ville Theo bada igen med massa bubblor.
Dagen gick väldigt fort tanke på att halv 3 skulle vi åka till hemtjänsten för att få en förnyad deligering. Därefter små handla innan man begav sig hemåt igen.
Ryckte även in och jobbade mellan kl.19.30-23.
Älsklingen hade krypit ner i sängen när jag kom hem men inte somnat så vi låg å.prata några min innan vi båda somna i varsin mening typ haha ❤
 
Så man hade rätt mycket inplanerat denna tisdag.
Fick även veta att Alexandra kunde träna igen efter gårdagens massage. Hon hade haft uppehåll i 1v pga smärtan å knappt kunnat lyfta armarna men allt verka ha släppt till en grad då hon kunde ta sig till gymmet igen😁 blir så glad när så lite som massage (rätt tuff iofs men ändå) bidrar till sånt här redan efter ett dygn 👍
Som sagt han e lite stor för denna balja 😂 men glad ändå 😍
Frukost ute i en stekande 🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0