Dålig uppdatering..

Anledningen till att det blivit dåligt bloggande är för att jag helt enkelt inte har haft någon ork och somnat tidigt varje kväll. Jobbade mån-mån (dvs 8dagar i sträck) och även ett dubbelpass på de så det känns i kroppen att man inte varit ledigt något.. va ledig igår men idag är man tillbaka på jobbet. Skönt med lite påskledigt snart (lör-mån)🐣
 
Sen vi fick nycklarna till huset så har jag även inte hunnit med någon träning.. Jätte dåligt å de syns även på kroppen... Har gått upp ca 1.5kg och säkert några cm som jag hade slitit med för att få bort.. Har ont i magen varje kväll när jag får å lägger mig pga att jag skäms för de senaste 3 v... Frågar man älsklingen så säger han bara "bra, för du ska inte gå ner något utan hellre upp!". På ett sätt känns de bra att han hellre vill att jag går upp än ner i vikt å att han är nöjd med hur jag ser ut, men jag personligen vill känna mig snygg å trivas i mig själv. Och de gör jag INTE nu kan jag ju säga...
Måste ta tag i de här igen! Tyvärr e de påsk nu å då lär det slinka ner mer onyttigheter än va jag får äta...
SKÄRPNING!!
 
Igår (äntligen!!!!) tillbringade jag 2 tim på gymmet med mamma. Blev ett rygg-& triceps pass💪 kändes underbart att vara tillbaka å bra kickstart igen mot Beach2016👍
 
Igår em va det påskfika på Theos dagis i Badparken, med kaffe/te/saft å rulltårta med en klick grädde och aprikos bit på. JÄTTE gott för självklart så blev man tvungen att smaka då barnen hade bakat själva (de äldsta)-tur att jag hade gymmat tidigare haha.
Som vanligt så somnade jag bredvid skrutten när jag nattade honom, och vakna inte förrän ruggen börja värka av den dåliga sovställningen 2 timmar senare😩
Att man aldrig lär sig haha...
Kröp ner i sängen vid 22 å somnade som en stock på älsklingen bröst. Vi hade tänkt att vi skulle ha lite egen tid men vi båda somna direkt när vi la oss i varandras famn så de får bli en annan dag! Så typiskt oss haha❤
Så fridfull bild. Lugnet i sig!
 
Detta har blivit lunchen de senaste dagarna: naturell yoghurt med färska 🍓 å blåbär samt skivad banan å aåelsin som "efterrätt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0