Finaste mamma/mormor/svärmor 48år 🎂

Hej min vän och god förmiddag!
Efter en lååång fredags arbetsdag så va det dags att åka hem till min mormor å morfar för att fira min underbara mamma som fyllde 48år igår🎂
 
Ni som känner mig sen tidigare och från det verkliga livet vet hur min relation är med min kära mamma. Den har inte alltid varit den bästa men idag är den låååångt ifrån hur den va när den va som alldra värst.
Vi har haft våra bråk å konflikter. Mor å dotter emellan. Vi har gått dagar å t.o.m. veckor utan att vi har pratat med varann flera gånger. Vi har hatat varann och älskat varann. Men ALLTID hittat tillbaka till varann då vi mår som bäst!
 
Jag har nog nämnt det flera gånger tidigare men tycker att det är en viktig å nyttig period i mitt liv som behövs lyftas fram även om jag ALDRIG vill vara med om det igen eller sätta min främsta fiende i den sitsen jag satt i.. Fruktansvärd period och vet inte om jag hade suttit här idag om det inte varit för just mina vänner å min familj...
Vändningen från att vi bråka 24/7 till idag då de kanske e max 2 dagar/ v då det blir små tjaffs, va nog när jag va med om min djupa depression. Det va som om att den perioden behövdes vara för att vi skulle fatta att man INTE ska ta varann för givet eller lägga tid på att bråka och vara arga på varann, utan istället ta vara på alla nära och kära som står en närmast och som verkligen älskar en FÖR DEN MAN ÄR!!! ❤
De vänner som inte älskar en för den man är, är INTE äkta vänner. Vänner kan komma å gå, men de som alltid finns kvar är ens familj vara man vill de eller inte!
 
Men ialla fall tillbaka till självast inlägget.
Hela familjen åkte till mormor å morfar för att käka lite middag och fira 48-åringen. Jätte trevligt sällskap med mycket god mat och skratt.
När klockan närmade sig 20 tiden så hade älsklingen redan åkt till Hovet för att kolla på AIK-Karlskrona matchen och vi andra va på väg hem till oss för att lägga skrutten och jag baka blåbärs paj till helgen då vi ska till landet för att fira påsk med svärföräldrarna🐣
 
Blev tyvärr förlust för gnaget å älsklingen va inte så nöjd efter en skitmatch. Kröp ner å somnade direkt i varandras famn❤
 
Världens bästa mamma/svärmor/mormor. Är glad att just DU är mormor till min älskade skrutt❤ märks att han ser upp till dig och älskar dig mer än han just nu kan beskriva ❤
Min outfit för kvällen
 
Min mamma tillsammans med min "lilla" skrutt till son och min minsta kusin Aron 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0